dinsdag 1 juli 2014

Nieuwe catalogus 2014-2015

 
Mijn nieuwe catalogus is helemaal startklaar gemaakt voor het nieuwe besteljaar 2014-2015. Ik heb bij een printshop een ringband en een clear sheet om de buitenkant van de catalogus beter te beschermen aan laten brengen  Daarnaast heb ik op internet tabjes gevonden om te printen. Deze heb ik op whisperwhite-papier geprint en stuk voor stuk uitgesneden. Ik hoef dus niet meer zo te zoeken naar al die mooie nieuwe spulletjes!
 
Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat we vanaf nu uit deze nieuwe catalogus kunnen gaan bestellen!
 
Als je nog geen nieuwe catalogus in je bezit hebt kun je deze bij mij aanschaffen voor 5 euro en je krijgt hem gratis bij een bestelling vanaf 50 euro. Ook is deze online te bekijken op de website van www.stampinup.eu. Je kunt je bestelling doorgeven via email op lindaisbrucker@gmail.com
 
Veel plezier met het bestuderen van de catalogus!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten