zondag 19 april 2015

Verloting van de creabeurs


 
Vorig weekend op de Creabeurs in Rijswijk hebben negen dames hun contactgegevens bij mijn kraampje achtergelaten. Al deze namen zijn op een lootje geschreven. Vervolgens heeft mijn dochter een naam getrokken en zoals je ziet is dit Nisha geworden. Ik stuur je een mail en hoop snel een adres te krijgen zodat je prijsje opgestuurd kan worden. Gefeliciteerd!
 
Houd de komende dagen deze blog en de website van Stampin´ Up! in de gaten. De retired list komt uit zodat je weet welke producten er niet meer in de nieuwe catalogus van 2 juni zullen verschijnen. Wil je nog iets hebben van deze retired producten wacht dan niet te lang want er wordt over de hele wereld massaal besteld! Bestellen kun je via mijn mailadres.

1 opmerking:

  1. Jammer ik niks gewonnen, maar het was reuze gezellig.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen