zaterdag 14 juni 2014

Mijn starterspakket is binnen!

Hallo allemaal welkom op mijn nieuwe stempelblog!

Ik heb me de afgelopen week ingeschreven als Onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up en zat met smart op mijn starterspakket te wachten. Deze kwam gelukkig gisteravond al aan dus ik kon niet wachten om hem uit te pakken. Naast het businesspakket met daarin bestelformulieren, catalogi, folders, raamlogo en uitnodigingen zaten daar natuurlijk ook mooie materialen in om te kunnen beginnen met het stempelen. Deze mag je zelf uitkiezen.

Ik heb een clear stempelset uit de huidige catalogus besteld namelijk Hello, doily. Een mooie kantstempel die goed te gebruiken is als achtergrond. Helaas staat deze stempel op de retiredlijst en zal vanaf 30 juni niet meer te bestellen zijn. De tweede clear stempelset is Mixed Bunch. Hier heb ik tijdens een workshop bij mijn upline demonstratrice Lida Goossen al eens mee gewerkt. Twee mooie classic stampinpads in de kleuren Island Indigo en Calypso Coral. Tenslotte nog een pak A4 cardstock van de kleurlijn Subtles en Indigo Island bakers twine (die helaas vanaf 30 juni ook niet meer te bestellen is.

Terwijl ik zat te wachten op het pakket heb ik natuurlijk niet stilgezeten. Ik heb me een ongeluk gelezen op allerlei blogs, sociale media en communities over Stampin' Up. Ik ga proberen de komende tijd minimaal één werkje per week te plaatsen. Daarnaast wil ik ook fototutorials gaan maken en als ik het durf misschien zelfs wel filmpjes.

Groetjes Linda

1 opmerking: